منتدى سكر بنات

عزيزى الزائر عزيزتى الزائرة
نرجو منك التسجيل فى منتديات حب مدى الحياة
و تكون(ى) واحد من اسرتنة

منتدى سكر بنات

عزيزى الزائر عزيزتى الزائرة
نرجو منك التسجيل فى منتديات حب مدى الحياة
و تكون(ى) واحد من اسرتنة

منتدى سكر بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى سكر بنات

( افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني عربي | اغاني اجنبي | برامج كاملة | العاب كاملة )

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حـــــكـــــايـــــتــــى

كاتب الموضوعرسالة
sika
الأدارة العامة للمنتدى
sika

ذكر
تاريخ الميلاد : 04/01/1993
المزاج : الحمد لله 100%
العمل/الترفيه : التصميم

حـــــكـــــايـــــتــــى Empty
مُساهمةموضوع: حـــــكـــــايـــــتــــى   حـــــكـــــايـــــتــــى I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 9:57 am

انا لو عايز احكى حكايتى ... واعملها فيلم واغنية يبا اكيد هبدا ببدايتى ... وهى بداية يعنى عادية سامع يابنى وواخد بالك ... وانتى يابنتى انتى وهى خدوا بالكم يللا ويايا علشان عايز احكى حكايتى ................................... انا ربى خلقنى كدة حر ... يعنى مادوقتش ولا يوم مر باعد فى الشمس وفى الضل ... ولا حد بيتحكم فيا وفى يوم زى الطير انا طاير ... فجاة عارضنى عدو وساير سبت مكانى وقولت دا زاير ... لكنة مسبنيش وحديا صمم يشاركنى فى اوطانى ... ويهددنى ويمحو كيانى قولت اناقشة كدة من تانى ... واحاول بطريقة سلمية اتارىالسلم معاة مش نافع ... وبيهدم بسلاحة الجامع وانا بحكى والكل اهو سامع ... واكيد دى مش حاجة عادية حوالين بيتى حصار عملوة ... وجدار فاصل قاموا بنوة والشيخ احمدجم قتلـوة ... وقت ما كان فى صلاة فجرية وكمان الرنتيسى ياجماعة ... علشان قال الحق فى ساعة وقف ببسالة كمان وشجاعة ... وقال ان دى مقاومة وطنية وادى تلميذ ماشى يانــــــاس ... فى الشارع ومعاة كراس رصاص الغدر بدون احساس ... صاب جسمة بطريقة جنونية وانا باكتب وبالف دايمــــــا ... وبصحى فى الناس النايمة ولسة فية ياما حكــــــــاوى ... ولسة فية ولا 100 اغنيـــة احمد خليفة (الوسطى) حـــــكـــــايـــــتــــى Icon_sunnyحـــــكـــــايـــــتــــى Icon_faraoحـــــكـــــايـــــتــــى Icon_sunny.........................................

حـــــكـــــايـــــتــــى
صفحة 1 من اصل 1